Cele mai valoroase marci auto 2013

Daca anul trecut compania germana BMW ocupa primul loc Top 100 Cele mai Valoroase Branduri din Lume, studiu efectuat de BrandZ, in 2013, primul loc este ocupat de compania japoneza Toyota.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Valoarea marcii Toyota a crescut cu 12 procente, ajungand la 19,03 miliarde de euro, fapt ce a provocat si castigarea primului loc in top 100 Cele mai valoroase Branduri din lume. Cresterea vine ca urmare a implicarii constructorului pe piata hibrizilor auto.
BMW, in schimb, a scazut ca valoare cu 2%, valorand in prezent 18,65 miliarde de euro. Compania bavareza a detinut titlul de Cel mai Valoros Brand Auto in 2010 si 2012, iar cea japoneza intre 2006-2009 si 2011.
Companiile Mercedes-Benz, Audi si Hyundai inregistreaza cresteri cu doua cifre,  datorita cererii puternice din China si SUA.
Mercedes-Benz ocupa locul trei ca  brand auto anul acesta (locul 43 la general).
In Top 100 branduri (in general) din lume apar doar urmatoarele branduri auto Toyota, BMW, Mercedes, Honda, Nissan si Volkswagen .
Daca vorbim de Top 10 marci auto, pe langa brandurile enumerate  mai sus, mai apar si Ford, Audi, Hyundai si Lexus.

Articole aemanatoare :
Dacia si pe piata din Danemarca
Unul din 3 romani isi repara singur masina
Primele imagini cu Opel Insignia facelift
Stii care e Masina Anului 2013 in Lume? 
Testeaza Tesla Roadster
Nou model Tesla
Cum s-a descurcat Dacia Sandero la Testele EuroNCAP
Noul Logan MCV
Aplicatie smartphone care te ajuta sa repari singur masina
Alfa Romeo castiga titlul de cel mai bun design
Airbag pentru pietoni de la Volvo