Există posibilitatea de a face cumpărăturile la sediul firmei dumneavoastră?

Nu, suntem o firmă care practică vânzarea la distanță.

Care sunt costurile de livrare a coletului?

Costul expedierii începe de la 25 LEI, în funcție de suma totală a comenzii.

Cât costă livrarea complementară?

Costurile livrării complementare sunt suportate de firma AltgradAuto. (Livrare complementară = atunci când produsul nu coincide și se dorește înlocuirea acestuia).

În cât timp va fi realizată comanda?

Mărfurile sunt livrate în intervalul de 24/72* ore de la momentul primirii comenzii cu piese din stoc. Pentru piesele la comandă, intervalul de livrare este de 2-30 zile. În cazul în care există o cerere foarte mare pentru anumite produse, este posibil ca acest termen să fie depășit. (*pentru produsele aflate deja pe stoc)

Se pot efectua modificări în cadrul comenzii?

Clienții pot modifica comanda efectuată prin Internet, cu condiția ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. Pentru acest scop, vă rugăm să luați legătura cu Agenții noștri de vânzare (tel. 0727-056-670).

Se poate adăuga un produs la comanda anterioară?

Da, clienții pot modifica comanda efectuată prin Internet, cu condiția ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. Pentru acest scop, vă rugăm să luați legătura cu Biroul de Relații cu Clienții: 0727056670.

Cum se pot efectua modificările sau completările datelor personale?

Modificările datelor personale pot fi transmise prin telefon, în scris sau prin e-mail.

Se pot returna mărfurile cumpărate?

Da, conform prevederilor legale în vigoare, "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerințele dumneavoastră vor fi expediate înapoi la firma noastră, pe propria cheltuială, însoțite de documentul de returnare a mărfii.

În cât timp se restituie banii pentru marfa returnată?

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin poștă sau prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 - 30 de zile de la preluarea mărfii returnate.

Se poate plăti pentru colet prin transfer bancar?

Nu, pentru colet nu puteți plăti prin transfer bancar. Coletul este achitat la primirea acestuia, prin Curierul Agreat Altrad Auto.

Se poate obține o reducere în cazul comenzilor în cantități mari?

Nu.

Se poate trimite marfa prin colet expres (cu sosire mai rapidă la destinație)?

Expedierea comenzii se face cu Fan Curier, iar coletul este expediat astfel încât să satisfacă cerințele clientului în această privință.

Se poate schimba marfa fără decontarea banilor?

Nu există această posibilitate. Clientului îi sunt restituiți mai întâi banii pentru marfa returnată, iar apoi este realizată o comandă nouă.

Se poate schimba numai un singur element al unui set (de exemplu, doar o piesă din acel set)?

Orice set este considerat ca un întreg, deci nu se pot schimba doar unele dintre elementele componente. Atât în cazul reclamațiilor, cât și în cazul returnărilor de mărfă, trebuie expediate toate aceste elemente.

Între ce ore se poate lua legătura cu Biroul de Relații cu Clienții?

Biroul de Relații cu Clienții este deschis de luni până vineri între orele 11:00 – 17:30.

Nu pot face comanda pentru că nu am încă login și parolă.

Pentru a comanda pe acest site, nu este nevoie de înregistrare. Comanda se poate face direct.

Cumpărăturile făcute prin site-ul AltgradAuto ® sunt protejate?

Toate datele schimbate între clienții noștri și serverul care deservește pagina noastră web sunt transferate cu ajutorul unei conexiuni cifrate SSL, care asigură protecția datelor personale ale clienților noștri.Dacă întâmpinați probleme cu accesarea paginii web, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 0727056670.