Noul Mercedes CLA-Prezentare


Noul CLA, reprezintă o interpretare deosebit de expresivă şi provocatoare a designului avangardist specific mărcii despre care vorbim, Mercedes-Benz. Noul Model CLA, coupé, cu patru uşi aduce influenţe avangardiste şi sportive în segmentul autovehiculelor de lux.

 
Grila atrăgătoare cu o singură lamelă şi grila radiatorului opţională cu design tip fagure vă vor atrage din prima clipă. Linia plafonului - tipică unui coupé - şi linia mediană înaltă, împreună cu cele două aripi sculpturale, alcătuiesc o siluetă aerodinamică. Alături de alte măsuri, acestea conferă noului CLA o rezistenţă la înaintare unică în categoria autovehiculelor de serie; şi o formă perfectă.
 
Imediat ce v-a atras atenţia, noul CLA încalcă toate convenţiile în materie de estetică. Designul acestuia desăvârşeşte silueta dinamică a modelelor coupé, făcând-o mai expresivă:
 
Părţile laterale sunt încordate, partea din spate sculpturală este coborâtă. Nu oricine ar alege detaliile avangardiste, dar cei care o vor face se vor diferenţia clar prin atitudinea unică a acestui autovehicul Mercedes-Benz . La urma urmei, abaterile de la normă, detaliile neaşteptate şi surprinzătoare provoacă şi atrag toate privirile. Din prima.
 
Caracteristica definitorie a noului CLA este refuzul uniformizării, lucru reflectat de interiorul cu contrapuncte neconvenţionale.
 

Forma duzelor de ventilaţie dinamice este inspirată de cea a unui motor cu reacţie, în timp ce planşa de bord, cu panoul de instrumente cu tuburi duble, are aspectul şi textura caracteristice unui autovehicul sport datorită cadranelor argintii şi acelor indicatoare de culoare roşie. Afişajul mare, independent va atrage toate privirile; la volanul distinct cu 3 spiţe şi 12 butoane pentru diverse funcţii, dumneavoastră deţineţi controlul, chiar şi atunci când autovehiculul este oprit.

Şi, de îndată ce v-aţi aşezat pe scaunele sport asortate cu comenzile de pe panoul de instrumente specific autovehiculelor de curse, veţi avea sentimentul că acest interior vă stimulează să porniţi motorul.
 
Si ca sa continuam prezentarea acestui model superb, haideti sa vorbim si despre motrizari, el dispunand si de motorizare diesel, dar si de motorizare pe benzina.
 
Motor diesel cu 4 cilindrii

Noul CLA are acea notă specială caracteristică, atât în ceea ce priveşte aspectul cât şi esenţa acestuia. Suspensia spate cu patru braţe şi caracteristici sportive şi cele patru motoare dinamice disponibile asigură o manevrabilitate dinamică.

Cu toate acestea, motorul diesel al modelului CLA 220 CDI înregistrează un consum redus de carburant, un nivel scăzut de emisii şi impresionează prin rularea silenţioasă şi vibraţiile diminuate.

    Tehnologie de ultimă generaţie: a patra generaţie a tehnologiei diesel common-rail oferă o presiune de injecţie mărită la 1800 bar, camere de combustie optimizate şi injectoare electromagnetice precise. Presiunea de aprindere îmbunătăţită şi un turbocompresor cu geometrie variabilă asigură un cuplu ridicat în orice gamă de turaţii a motorului.
    Tehnologie ecologică: măsuri precum pneurile cu rezistenţă redusă la rulare, dotările auxiliare cu control inteligent şi aerodinamica optimizată contribuie la sporirea continuă a eficienţei autovehiculului.
    Ecologic: funcţia standard ECO start/stop opreşte temporar motorul în trafic aglomerat, reducând astfel consumul de carburant. În plus, afişajul ECO de pe panoul de instrumente oferă informaţii referitoare la eficienţa stilului de conducere al şoferului, recomandându-i acestuia să adopte un stil de conducere care să permită reducerea consumului de carburant.
 
 Motoare pe benzină cu 4 cilindrii
 
Motoarele cu 4 cilindri şi cilindree de 1,6 şi 2,0 litri utilizează tehnologii inovatoare şi avangardiste. Injecţia directă omogenă, controlul variabil al supapelor şi supraalimentarea contribuie la obţinerea unui cuplu şi a unei puteri maxime. În plus, consumul de carburant, nivelul de emisii şi de zgomot au fost reduse în mod semnificativ. Toate tipurile de motoare sunt prevăzute cu funcţia ECO start/stop, indiferent de sistemul de transmisie utilizat
 
Puteţi alege între modelele
-CLA 180 : 4 Cilindrii in linie, Cilindree de 1595 cm3 , 90 kW la 5000 rpm , Vitza maxima 210 km/h
-CLA 180 BlueEFFICIENCY Edition : 4 Cilindrii in linie , Cilindree de 1595 cm3 , 90 kW la 5000 rpm , Viteza maxima 190 km/h
-CLA 200 : 4 Cilindrii in linie, Cilindree de 1595 cm3 , 115 kW la 5300 rpm , Viteza maxima 230 km/h
-CLA 250 : 4 Clindrii in linie, Cilindree de 1991 cm3 , 155 kW la 5500 rpm , Viteza maxima 240 km/h
   
Eficienţă sporită: injecţia directă la înaltă presiune prin injectoarele piezo precise şi un proces de combustie îmbunătăţit facilitează arderea totală şi o eficienţă sporită, reducând astfel consumul de carburant.
    Tehnologie mai eficientă: controlul variabil al supapelor determină un nivel optim de încărcare a cilindrului şi, prin urmare, un consum redus de carburant, performanţe obţinute şi datorită greutăţii scăzute, frecării interne reduse şi controlului corespunzător al componentelor auxiliare.
Ecologic: funcţia standard ECO start/stop opreşte temporar motorul în trafic aglomerat, reducând astfel consumul de carburant. În plus, afişajul ECO de pe panoul de instrumente oferă informaţii referitoare la eficienţa stilului de conducere al şoferului, recomandându-i acestuia să adopte un stil de conducere care să permită reducerea consumului de carburant.
 
Transmisie
 
Transmisie manuală cu 6 trepte
 
Noua transmisie manuală cu 6 trepte de viteză, montată deja pe noul Clasa A, este adaptată perfect la puterea motorului, distanţa dintre treptele de viteză şi raportul final de transmisie al noului CLA, oferind o cursă mai scurtă şi mai precisă a manetei schimbătorului de viteze.
 Include funcţia ECO start/stop ce reduce consumul de carburant şi nivelul de emisii prin oprirea motorului în anumite condiţii când autovehiculul staţionează. În plus, un afişaj de pe panoul de instrumente contribuie la adoptarea unui stil de conducere deosebit de eficient prin oferirea de recomandări referitoare la schimbarea treptelor de viteză.
 
Transmisie automată 7G-DCT cu 7 trepte
 
Transmisia cu dublu ambreiaj 7G-DCT, reproiectată special pentru clasa compactă, îmbină într-un mod unic confortul, sportivitatea şi eficienţa. 7G-DCT este o transmisie automată cu dublu ambreiaj şi 3 arbori, având şapte trepte de viteze pentru deplasarea înainte şi una pentru mersul înapoi. Acţionarea ambreiajului şi schimbarea treptelor de viteză se realizează automat. Datorită transmisiei duble, comutarea în următoarea treaptă de viteză, fie aceasta superioară sau inferioară, are loc instantaneu, fără a se înregistra pierderi ale forţei de tracţiune.
 Şapte trepte de viteză pentru deplasarea înainte: sistemul de transmisie este alcătuit din două sub-transmisii, fiecare cu propriul ambreiaj. Atât acţionarea ambreiajului, cât şi schimbarea vitezei se face complet automat, permiţând schimbarea extrem de lină a treptelor de viteză, fără a se înregistra pierderi ale forţei de tracţiune.
    Trei moduri ale transmisiei: fiecare dintre programele de schimbare a treptelor de viteză „Economic”, „Sport” şi „Manual”, ce pot fi preselectate cu ajutorul unui comutator de pe consola centrală, are caracteristici şi viteze diferite de schimbare a treptelor de viteză. În modul „Sport”, transmisia comută într-o treaptă de viteză superioară numai la turaţii mai mari ale motorului, treptele de viteză inferioare fiind selectate mai devreme decât în modul „Economic”; în modul „Manual”, şoferii cu un stil de conducere mai sportiv pot schimba manual treptele de viteză cu ajutorul padelelor corespunzătoare de pe volan.
    Consum redus de carburant: funcţia ECO start/stop opreşte temporar motorul la semafor şi în traficul aglomerat.
    Plus de confort şi siguranţă: maneta ergonomică DIRECT SELECT, tempomatul şi funcţiile SPEEDTRONIC fac parte din transmisia cu dublu ambreiaj 7G-DCT.
 
Transmisie manuală cu raporturi de transmisie mai lungi
 
Transmisia manuală optimizată, cu un raport de transmisie mai lung, asigură o cursă mai scurtă a manetei schimbătorului de viteze şi un raport de transmisie deosebit de lung pentru transmisia E-gear. Alături de un stil de conducere adecvat, aceasta reduce în mod semnificativ consumul de carburant şi nivelul de emisii, în special la deplasarea pe drumuri extra-urbane şi pe autostradă
 
Suspensii
 
Suspensii confort

Suspensia standard impresionează prin setări ale arcurilor orientate spre confort şi prin sistemul de amortizare cu eficienţă dovedită, pentru o manevrabilitate sporită şi sigură.
Suspensia confort este caracterizată de o cursă a arcului suficient de mare şi de cea mai bună compensare posibilă a forţelor transversale. Acestea constituie premisele ideale pentru atingerea unei elasticităţi confortabile. Suspensia confort utilizează un sistem de amortizare convenţional. Amortizorul cu tub dublu a fost reglat astfel încât să asigure un raport de 3:1 între forţele de tragere şi cele de împingere pe puntea faţă. Astfel, abaterea dinamică de la uniformitatea pneului este redusă, obţinându-se o dinamică de conducere sporită şi o manevrabilitate sigură.

Suspensie sport coborâtă (dotare opţională)
 
Suspensia sport este mai rigidă şi oferă o amortizare îmbunătăţită. De asemenea, aceasta subliniază aspectul dinamic al autovehiculului şi este montată din fabrică pentru a se potrivi perfect cu acest model.
 
 Prezentare video
 
Si acum , pentru ca v-am povestit cam tot ce cred ca v-ar fi interesat despre acest model, de ce sa nu va arat si un video de prezentare cu care sa va delectati simtul estetic.

 Sper ca v-a placut aceasta prezentare la Noul Mercedes CLA

 Site Oficial Altgrad
Oferta speciala Mercedes
Istoria marcii Mercedes-Benz