Schimbarea amortizorului

Cum ne dam seama ca trebuie sa schimbam amortizoarele?
Există câteva semne vizibile care indică un amortizor defect:
Starea anvelopelor: Uzura inegală a anvelopelor
poate fi caracteristică a amortizoarelor uzate.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Poziţia arcului: O poziţionare greşită a arcului
pe taler poate produce zgomote ale suspensiei la
trecerea peste obstacole.
 
 
 
 
 
 
 
Deformarea corpului amortizorului: Deformarea
corpului poate frâna sau bloca pistonul care se mişcă în interior.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Coroziunea tijei amortizorului: Această problemă
produce deteriorarea rapidă a sime ringului şi la pierderi de ulei.
 
 
 
 
 
 
 
 
Pierderile de ulei: Pierderea unei cantităţi de ulei din amortizor duce la funcţionare precară şi o pierdere a forţei de amortizare.
 
 
 
 
 
 
 
 
Starea generală a arcului: Un arc ruginit, uzat sau rupt poate produce probleme majore de stabilitate a vehiculului.
 
 
 
 
 
 
 
 
Uzura simeringului tijei: Dacă simeringul este uzat sau rupt, duce la pierdere de ulei.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bucşile de montare: O bucşă crăpată sau deformată anormal poate avea ca rezultat zgomote în timpul funcţionării, atunci când
vehiculul accelerează, decelereaz sau trece peste obstacole.
 
 
 
 
 
 
 
Coroziunea talerului de arc al amortizorului:
Această problemă poate duce la ruperea talerului
arcului.
 
 
 
 
 
 
 
 
Bucşile suspensiei: O bucşă crăpată sau deformată anormal poate produce zgomote în timpul funcţionării, atunci când vehiculul accelerează, decelerează sau trece peste obstacole.
 
 
 
 
 
 
 
Prinderile: Dacă sunt rupte sau slăbite din cauza
oboselii materialului sau din cauza coroziunii
excesive, există riscul de rupere a acestora.

Articole asemanatoare
Disc frana Delphi - Siguranta si Eficacitate
Arcurile elicoidale Kayaba
Filtre de habitaclu Purflux
Cum functioneaza amortizoarele?
Efectele gropilor