Condiții pentru Garanția Produselor

În ceea ce privește garanția pentru produsele achiziționate, dorim să vă furnizăm informații clare și structurate pentru o mai bună înțelegere a acestor termeni.

Termen de Garanție:

Durata garanției este specificată în detaliile fiecărui produs și este confirmată printr-un certificat de garanție.

Garanție pentru Piese Auto de la Furnizorul Altgrad Auto®:

Pentru piesele de uz îndelungat, garanția legală este de 12 luni.
Pentru piesele originale Ford FOMOCO și Motorcraft, garanția standard este de 12 luni, dar poate fi extinsă la 24 de luni în cazul ofertelor speciale menționate în catalogul nostru pe Catalog.Altgradauto.ro.
Certificatul de garanție va specifica explicit perioada de 12 sau 24 de luni, în funcție de tipul piesei originale.
Excepții pentru Mașinile în Regim de Taxi:
Pentru mașinile care operează în regim de taxi, garanția pentru piese este de 6 luni pentru orice produs.
 
Piese de Uz Îndelungat: Această categorie include ambreiaje, volante, rulmenți hidraulici, arcuri, amortizoare, elemente de caroserie, elemente de direcție, elemente de frână, elemente de iluminare și semnalizare, cabluri, pompe, radiatoare, tobe și tevi de esapament, rulmenți, fise de bujii, piese de electromotor și alternator, piese de motor în mișcare.

Ce Acoperă Garanția:
Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație. Produsele care prezintă astfel de defecte vor fi înlocuite în termenul de garanție cu produse noi, conform legii. Perioada de garanție începe de la data înscrisă pe factura de vânzare a mărfii. Pentru uleiuri, dacă sunt păstrate în ambalajul original și la temperaturi între -5 și +40 de grade Celsius, garanția este de 36 de luni.

Anularea Garanției poate interveni în următoarele cazuri:

 
Piesele nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de Registrul Auto Român sau de producătorul autovehiculului.
Piesele s-au deteriorat din cauza unui montaj incorect sau din cauza asamblării cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
Piesa a fost utilizată în alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului.
Piesa nu a fost identificată corect sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit.
Piesa s-a uzat din cauza suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, nerealizării reviziilor periodice conform recomandărilor autoturismului, sau dacă atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a realizat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător.
Autovehiculul a fost utilizat în alte scopuri decât cele prevăzute de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare.
Autovehiculul a fost implicat în accidente sau a suferit daune provocate de factori externi, atmosferici sau alți factori (socuri termice, electrice, mecanice).
Piesele prezintă semne de lovituri, zgârieturi, deformări chimice sau mecanice.
Documente Necesare Pentru Reclamația Garanției:
Pentru a face o reclamație în cadrul termenului de garanție, cumpărătorul trebuie să prezinte, împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:
 
Factura de achiziție.
Certificatul de garanție eliberat la vânzarea piesei.
Dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român, cu viza pentru anul în curs pe față/verso.
Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat, care constată defectul și explică cauzele acestuia.
Copie a certificatului de înmatriculare al autovehiculului în cauză.
Notă Importată:
Garanția pentru piesele auto este anulată dacă atelierul nu este autorizat să monteze piese auto pentru marca respectivă de mașină, de exemplu, pentru mașinile Ford.
 
Verificarea Produselor la Primire:
Cumpărătorul are dreptul să refuze produsele livrate în cazul în care prezintă semne vizibile de deteriorare sau nu funcționează corespunzător. Cumpărătorul a luat la cunoștință aceste informații.

Produse care Nu Intră Sub Incidența Garanției:

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variatii mari de temperatura și presiune, socuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, intervenții mecanice sau plastice asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor. Mentionăm că se oferă garantie numai în cazul în care produsele au sigiliile de garantie intregi, astfel că va rugăm să probati produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.

Returul Produselor Cumpărate:

Conform prevederilor legale în vigoare, "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerințele dumneavoastră vor fi expediate înapoi la firma noastra, pe propria cheltuială, însoțite de documentul de înapoiere a mărfii.
 
Timpul de Restituire a Banilor Pentru Marfa Returnată:
Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin curier sau prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 de zile de la preluarea mărfii returnate.
 
Garanție pentru Acumulatori (Certificat de Garanție):
Prin acest certificat garantăm absența defectelor de material sau fabricație la acumulatorii vânduți, conform standardelor și parametrilor prevăzuți de legislația în vigoare și prevederilor acestui certificat de garanție.
 
Pentru acumulatorii comercializați de AltgradAuto®, garanția se acordă pentru durata medie de utilizare a acestora conform specificațiilor tehnice ale producătorului, dar nu mai mult de 12 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare.
 
De asemenea, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, vă asigurăm că suntem responsabili pentru lipsa de conformitate apărută în termen de 2 ani de la livrare, în funcție de durata de viață a produsului.