Intrebari frecvente

1. Există posibilitatea de a face cumpărăturile la sediul firmei dumneavoastră? 
2.
Care sunt costurile de livrare a coletului?
3. Cât costă livrarea complementară?
4. În cât timp va fi realizată comanda? 
5. Se pot efectua modificări în cadrul comenzii?
6. Se poate adăuga un produs la comanda anterioară?
7. Cum se pot efectua modificările sau completările datelor personale?
8. Se pot returna mărfurile cumpărate? 
9. În cât timp se restituie banii pentru marfa returnată?
10. Se poate plăti pentru colet prin transfer bancar?
11. Se poate obţine o reducere în cazul comenzilor în cantităţi mari?
12. Se poate trimite marfa prin colet expres (cu sosire mai rapidă la destinaţie)?
13. Se poate schimba marfa fără decontarea banilor?
14. Se poate schimba numai un singur element al unui set (de ex. doar o piesa din acel set)?
15. Între ce ore se poate lua legătura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii? 
16. Nu pot face comanda pentru că nu am încă login şi parolă.
17. Cumpărăturile făcute prin site-ul AltgradAuto sunt protejate?
18. Am probleme cu accesarea paginii web. Ce trebuie să fac în această situaţie?
19. Reduceri si carduri de client fidelizare  

 

1. Există posibilitatea de a face cumpărăturile la sediul firmei dumneavoastră?

Suntem o firmă care practică vânzarea la distanţă


2. Care sunt costurile de livrare a coletului?

Costul expedierii este de la 25 LEI , in functie de suma totala a comenzii.


3. Cât costă livrarea complementară?

Costurile livrării complementare sunt suportate de firma AltgradAuto.

*livrare complementara= atunci cand produsul nu coincide, si se doreste inlocuirea acestuia.

 

4. În cât timp va fi realizată comanda?

Mărfurile sunt livrate în intervalul de 24/72* ore de la momentul primirii comenzii cu piese din stoc. Pentru piesele la comanda, intervalul de livrare este de 2-30 zile. În cazul în care există o cerere foarte mare pentru anumite produse este posibil ca acest termen să fie depăşit.

*pentru produsele aflate deja pe stoc


5. Se pot efectua modificări în cadrul comenzii?

Clienţii pot să modifice comanda efectuată prin Internet, cu condiţia ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. În acest scop, vă rugăm să luaţi legătura cu Agenţii noştri de vânzare (tel. 0727-056-670 / .

6. Se poate adăuga un produs la comanda anterioară?

Clienţii pot să modifice comanda efectuată prin Internet, cu condiţia ca aceste modificări să fie făcute în ziua următoare, între orele 11-16. În acest scop, vă rugăm să luaţi legătura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii: 0727056670 /

 

7. Cum se pot efectua modificările sau completările datelor personale?

Modificările datelor personale se pot transmite prin telefon, în scris sau prin e-mail.


8. Se pot returna mărfurile cumpărate?

Potrivit prevederilor legale în vigoare "consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului." Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma noastra, pe propria cheltuială, însoţite de documentul de înapoiere a mărfii.


9. În cât timp se restituie banii pentru marfa returnată?

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin postă sau prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 - 30 de zile de la preluarea mărfii returnate.


10. Se poate plăti pentru colet prin transfer bancar?

Pentru colet nu puteţi plăti prin transfer bancar. Coletul este achitat la primirea acestuia, prin Curierul Agreat Altrad Auto
 


11. Se poate obţine o reducere în cazul comenzilor în cantităţi mari? 

 

Nu


12. Se poate trimite marfa prin colet expres (cu sosire mai rapidă la destinaţie)?

Intru-cat expedierea comenzii se face cu Fan Curier, coletul este expediat astfel incat sa satisfaca cerintele clientului, in aceasta problema.


13. Se poate schimba marfa fără decontarea banilor?

Nu există această posibilitate. Clientului îi sunt restituiţi mai întâi banii pentru marfa returnată, iar apoi este realizată o comandă nouă.


16. Se poate schimba numai un singur element al unui set (de ex. Doar o piesa din acel set)?

Orice set este considerat ca un întreg. De aceea nu se pot schimba numai unele din elementele lui componente. Atât în cazul reclamaţiilor, cât şi al returnărilor de marfă trebuie expediate toate aceste elemente.


17. Între ce ore se poate lua legătura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii?

Biroul de Relaţii cu Clienţii este deschis de luni până vineri între orele 11.00 – 17.30


18. Nu pot face comanda pentru că nu am încă login şi parolă.

Pentru a comanda pe acest site, nu este nevoie de o inregistrare. Comanda se poate face direct.



19. Cumpărăturile făcute prin site-ul AltgradAuto ® sunt protejate?

Toate datele schimbate între clienţii noştri şi serverul care deserveşte pagina noastră web sunt transferate cu ajutorul unei conexiuni cifrate SSL, care asigură protecţia datelor personale clienţilor noştri.


20. Am probleme cu accesarea paginii web. Ce trebuie să fac în această situaţie?

Dupa ce ati selectat produsele dorite a se achizitiona, dupa ce apasati butonul „Finalizare comanda”, daca nu va apare formularul necesar de completat pentru facturare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:  0727056670